У номері:
cтор. 1 — авторська колонка Дмитра Шулікіна «Вистояти в часи глобальної нестабільності»;
cтор. 2 — хроніки українського спротиву «Війна. Вистояти і перемогти» (23 квітня – 5 травня 2025 року).
cтор. 3 — новини про російські обстріли, яких зазнав Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», і щорічне засідання Комітету Україна–ЦЕРН, а також інформація Марії Волинської «Навіщо потрібен надуманий тест?» (про те, що громадська організація «Академія наук вищої школи України» пропонує виключити єдине вступне випробування з методології наукових досліджень із Порядку прийому до аспірантури);
cтор. 4—5 — стаття Дмитра Шулікіна «Чи вдасться створити «Сонце» на Землі?» — про наукову доповідь завідувача відділу теорії ядерного синтезу Інституту ядерних досліджень НАН України доктора фізико-математичних наук Ярослава Колесниченка на одному з нещодавніх засідань Президії Національної академії наук України, присвячену досягненням закордонних і українських учених у галузі фізики плазми й керованого термоядерного синтезу;
cтор. 5 — репортаж Світлани Галати «Науковий пікнік у КАУ: виграти приз і кар’єру» — про травневий науково-просвітницький фестиваль просто неба “AcademOpenAir 2025” у Київському академічному університеті;
cтор. 6 — інтерв’ю Лариси Остролуцької з академіком НАН України Михайлом Згуровським «Україна після війни. Гуманітарна стратегія оновлення, інновацій і морального лідерства»;
cтор. 7 — матеріал Наталії Кулик «Надолужуючи втрачене. Утвердження національної ідентичності як запорука існування держави» — про методологічний семінар «Стратегічні орієнтири та інноваційні практики утвердження української національної ідентичності в умовах воєнного стану», що відбувся у Національній академії педагогічних наук України і стосувався, зокрема, значення історичної пам’яті, мови й культури, ролі молодіжних рухів в освітньо-виховному процесі, впливу медіа та соціальних мереж на свідомість молоді, а також сучасних викликів для національної системи освіти;
cтор. 8 — матеріал координаторки проєкту LEARNSAVE («Навчання під час атак. Сталий розвиток освіти під загрозою в українських університетах»), асоційованої професорки Шведського університету сільськогосподарських наук (SLU) Галії Замарацької «Проєкт, що відкриває двері шведської академічної освіти для українських студентів» — про українських студентів, які продовжують навчання у SLU (в такий спосіб Швеція інвестує у майбутніх лідерів, які сприятимуть післявоєнному відновленню та розвитку України).
ПОВНА ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ НОМЕРА
Газету «Світ» читайте також на її вебсайті та Facebook-сторінці.
За інформацією всеукраїнської газети для науковців та освітян «Світ»