Чернецький Ігор Станіславович народився 1 травня 1964 р. Закінчив у 1986 році Кам’янець-Подільський Державний педагогічний інститут, фізико-математичний факультет. З 2009 по 2012 рік навчався у аспірантурі при кафедрі методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського Національного університету ім. Івана Огієнка.
З серпня 1986 року по листопад 1986 рік працював вчителем математики у вечірній школі, з листопада 1986 року по серпень 1988 проходив строкову службу в лавах армії. З вересня 1988 по вересень 1994 працював учителем фізики у середній школі, з вересня 1994 по вересень 1999 року учителем фізики приватного ліцею. З грудня 1999 року по серпень 2010 року – заступник директора з наукової роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням інформатики. У 2005 році здобув звання Лауреата фінального етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2005» у номінації «Фізика», та звання учителя-методиста. Присвоєно звання «Відмінника освіти України». З 2010 року переїхав до міста Київ, де працював спочатку заступником директора з наукової роботи середньої школи № 95 а потім науковим співробітником інформаційно-аналітичного відділу НЦ «МАН України». З 2012 року по теперішній час працює на посаді завідувача відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України». З 2006 року очолює Всеукраїнську громадську організацію «Асоціація учителів фізики «Шлях освіти – ХХІ».
У 2012 році захистив дисертацію за темою «Формування в учнів основної і старшої школи дослідницьких умінь засобами позакласного освітнього середовища» і здобув наукову ступень – кандидата педагогічних наук за спеціальністю – «Теорія навчання».
За період роботи в Національному центрі «Мала академія наук України» брав участь у ряді наукових тем за програмами наукових досліджень у НАН та НАПН України та наразі виступає відповідальним виконавцем двох НДР.
Під його керівництвом, було створено та впроваджено в практику Всеукраїнський Інтернет-турнір із природничих дисциплін «Відкрита природнича демонстрація», який став офіційним заходом Національного центру «Мала академія наук України», створено найбільший у східній Європі лабораторний центр навчальних досліджень учнів малої академії наук України «МАНЛаб».
Чернецький І.С. розробив та впровадив у практику ряд проектів, що реалізуються у навчальних закладах України: «Експериментарій», «Лабораторія планети Земля», «Навчально-дослідницькі експедиції МАН». Під його керівництвом розроблено інтернет-портал «Лабораторія МАНЛаб».
За період з 2010 по сьогодення Чернецький І.С. приймав участь у реалізації наступних тем:
• «Створення методів, моделей і засобів проектування та формування розподіленої інтелектуальної інформаційної мережі забезпечення доступу до сучасних систем знань учнівської молоді, яка бере участь в пошуково-дослідницькій діяльності за програмами МАН» 2010-2013 рр.;
• «Методичні засади підтримки процесу творчої діяльності учнів на основі використання інформаційних технологій управління потоками знань» за 2010-2012 рр. (виконувалась за програмами досліджень НАН України).
• «Науково-методичні засади формування регіонально-розподіленої мережі пошуку і розвитку обдарованих дітей»
На даний час є науковим відповідальним виконавцем теми за програмою досліджень Національної академії наук України:
• «Науково-технологічні засади формування інформаційно-освітнього простору на основі використання комп’ютерних онтологічних описів мережних баз знань» 2013-2015 рр.;
• «Створення знаннєво орієнтованих програмно-інформаційних засобів формування варіативно функціонуючих інформаційно-освітніх середовищ Малої академії наук України та використання розподілених інформаційних джерел та систем знань для цілеспрямованої організації та здійснення навчально-дослідницької діяльності в умовах інноваційного розвитку і функціонування навчальних закладів». 2013-2015 рр.
Чернецький І.С. є учасником робочої групи щодо виконання робіт за міжнародними проектами Європейського Союзу за програмою ТЕМПУС:
• INOVEST «Восточное партнерство в педагогических инновациях в инклюзивном образовании».
Коло наукових інтересів ЧЕРНЕЦЬКОГО Ігоря Станіславовича становлять наступні напрямки:
• формування інтелектуальних інформаційних ресурсів для підтримки процесів дистанційного навчання;
• розробка методичних засад використання цифрових вимірювальних комплексів для розвитку навиків дослідницької діяльності учнів Малої академії наук України;
• створення сучасних центрів навчально-дослідницької діяльності учнів в умовах функціонування лабораторно-дослідницьких комплексів;
• розробка засад функціонування дистанційних засобів взаємодії учасників позашкільної освіти в умовах роботи інформаційно-освітнього простору Малої академії наук України;
• розробка системи сучасної позашкільної наукової освіти України.
Має 56 опублікованих наукових праць, з них 15 за останні три роки, в тому числі без співавторів - 7.
Найбільш висвітлюють наукову роботу й дослідження такі праці:
1. Чернецький І. С. Деякі аспекти проектування навчальних середовищ дослідницького характеру / І. С. Чернецький // Наукові записки Малої академії наук України : (збірник наукових праць). – К. : ТОВ «Праймдрук». – 2012. – с. 63–69. – (Серія : Педагогічні науки, вип. 1).
2. Чернецький І. С. Проектування навчального середовища експериментальних досліджень учнів у контексті функціонування інформаційно-освітнього середовища національного центру «Мала академія наук України» / І. С. Чернецький // Наукові записки Малої академії наук України : (збірник наукових праць). – К. : ТОВ «Праймдрук». – 2012. – с. 235–243. – (Серія : Педагогічні науки, вип. 2).
3. Чернецький І. С. Цифрові комп’ютерні лабораторії як засіб розвитку дослідницьких якостей суб’єктів пізнавальної діяльності / І. С. Чернецький // Наукові записки Малої академії наук України : (збірник наукових праць). – К. : ТОВ «Праймдрук». – 2013. – с. 377–389. – (Серія : Педагогічні науки, вип. 2).
4. Чернецький І. С. Проектування навчальних середовищ на основі фрактальних властивостей їх компонент / І. С. Чернецький // Вісник Черкаського університету. – Черкаси : ЧНПУ, 2012. – С.138-143. – (Серія : Педагогічні науки; вип. 13(226).
5. Чернецький І. С. Сучасні експериментальні засоби навчального середовища. Мобільна комп’ютерна лабораторія NOVA 5000 / І. С. Чернецький // Вісник Чернігівського державного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 2012. – С.377-382. – (Серія : Педагогічні науки; вип. 99).
6. Чернецький І. С. Проектування навчального середовища експериментальних досліджень учнів у контексті функціонування освітнього середовища Національного центру «Мала академія наук України» / І. С. Чернецький // Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Херсон, 13-14 вересня 2012 р. – Херсон : Видавництво ХДУ, 2012. – С. 234-235.
7. Чернецький І. С. Цифрові вимірювальні комплекси – засіб розвитку дослідницьких якостей суб’єктів пізнавальної діяльності / І. С. Чернецький, І. А. Сліпухіна, С. М. Мєняйлов // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім.. М. П. Драгоманова. Серія № . Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск : збірник наукових праць/ за ред. В.Д.Сиротюка.– К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – С. .
8. Чернецький І. С. Інформаційно-технологічна складова освітнього середовища позакласних досліджень з фізики та астрономії / І. С. Чернецький // Наукові записки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2009. – С. 279–283. – (Серія: Педагогічні науки; вип. 82, ІІ ч.).
Особистий вклад у розроблення НДР НЦ «МАН України» – визначення та опис проектування освітнього середовища позашкільного навчального закладу в аспекті використання дистанційних засобів навчання.
Науковий стаж 3 роки.
В даний час Чернецький І.С. займається питаннями щодо:
• створення, впровадження та сервісного супроводження програмно-технічних засобів доступу до тематичних баз знань та даних;
• створення семантичних WEB-порталів що забезпечують оптимальний доступ до відповідних інформаційних ресурсів;
• розробкою методики використання цифрових вимірювальних комплексів для здійснення навчально-дослідницької діяльності учнів Малої академії наук України;
• розробкою дистанційного доступу до апаратно-ресурсної бази навчально-дослідницького комплексу Національного центру «Мала академія наук України»
Співробітник відповідає займаній посаді.